ADC Academy

Přední kreativci se vrací do škol, aby vám přednášeli o brandingu, práci v reklamě nebo popsali, jaké kreativní techniky opravdu fungují.

Stačí si jen vybrat přednášku, která vašim spolužákům nebo studentům rozzáří oči nejvíc.

Eventy a workshopy

  • Barbora Ivánová: Jak se stát nevyhoditelnými z agentury

    Barbora Ivánová: Jak se stát nevyhoditelnými z agentury

    Schopnost přinášet svěží nápady je nezbytná pro každého kreativce, ale sama o sobě úspěch v oboru nezaručí. Pro úspěšné přežití v reklamním světě je potřeba mnohem víc.

    Během přednášky se dozvíte, jaké dovednosti mohou urychlit váš postup na agenturním žebříčku. Zjistíte, zda je lepší začít v malé agentuře, nebo ve velké síti, a proč tomu tak je. Společně s Barborou se zamyslíte, zda je work-life balance před třicítkou vůbec možný.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Barbora Ivánová: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • David Suda: Crackit - Creative sprint
    • Kreativní techniky

    David Suda: Crackit - Creative sprint

    Sprinty jsou populárním formátem v mnoha procesech. Proto nemohou chybět ani v reklamní kreativitě. Využijte možnost uspořádat vlastní kreativní sprint během nějž „crackneme“ váš brief.

    Nejedná se o teoretickou přednášku. Nejenže se naučíte novou efektivní kreativní techniku, můžete pod vedením Davida Sudy během několika hodin získat několik řešení na vaše vlastní zadání.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 4 hodiny (½ dne)

    Speaker David Suda: LinkedIN profil
    Je kreativním ředitelem a partnerem v agentuře WMC/GREY. Čtyři roky vedl klub ADC Czech republic. Je frontmanem kapely BTnJ hrající německou dechovku s prvky anglického golfu. Rád jezdí na silničním kole s cykloskupinou Dementi. Čtvrtým rokem bere online hodiny klavíru přes Whatsapp. Ve volných chvilkách se věnuje youtubovému kanálu o caravaningu.

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 10 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Dora Pružincová: Zákazník není debil

    Dora Pružincová: Zákazník není debil

    Jak tvořit a posuzovat kreativní komunikaci za použití selského rozumu a empatie.

    Krátká a nekomplikovaná přednáška o tom, jak tvořit a posuzovat kreativní komunikaci za použití selského rozumu a empatie. Je to přístup, ke kterému se Dora neustále vrací a který jí pomohl stát se jedním z nejúspěšnějších kreativců na trhu i bez předchozích kvalifikací.
    Její práce obdržela řadu lokálních i mezinárodních cen včetně 14 prestižních lvů z Cannes.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 45 minut

    Speaker Dora Pružincová: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 2 500 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Jiří Langpaul: The Secret Ingredients of Lasting Brands

    Jiří Langpaul: The Secret Ingredients of Lasting Brands

    Na trhu neexistuje rovnost. Proto se říká, že ikonické značky se budují, ne rodí. Jaké principy tedy dokážou udržet značku živou, aktuální, zapamatovatelnou, a hlavně relevantní napříč generacemi? Je to ikonické logo? Chytrý slogan? Nebo něco hlubšího?

    V prezentaci spolu prozkoumáme tajemství budování značek, které nejen přežívají, ale prosperují – ty, které utvářejí a mění kulturu, zpochybňují konvence a zanechávají trvalý dopad ve společnosti. Projdeme spolu snadno aplikovatelnou cestu od definice DNA značky až po vytvoření unikátního příběhu. Ukážeme si, jak se příběh značky stává nadčasovým a jak síla příběhu může i vaší (osobní) značce vybojovat úspěšnou budoucnost.

    Objevíte:

    • Proč na DNA záleží a co by se nikdy nemělo měnit.
    • Jak odhalit příležitosti tam, kde všichni dělají jedno a to samé.
    • Poznáte sílu jednoho slova.
    • A hlavně, jak vyprávět příběh, který stojí za to si zapamatovat.
    • Společně si projdeme přímou cestu k tomu, co dělá nejlepší značky nezapomenutelnými.


    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů, členové marketingového oddělení

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Jiří Langpaul: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Judita Ružičková: Jak začít v reklamě

    Judita Ružičková: Jak začít v reklamě

    Láká vás svět reklamy, nebo jste do něj už nahlédli, ale bojujete s impostor syndromem, nedostatkem zkušeností a možná i sami se sebou? Nenechte si ujít praktické rady pro nepraktické kreativce!

    Judita Ružičková, v současnosti Creative Team Lead v agentuře Zaraguza, oceňovaný kreativec a ještě nedávno studentka marketingové komunikace, vám předá všechny rady, které by pár let zpátky potřebovala dostat ona sama. Její doporučení vycházejí z osobních zkušeností, které nasbírala, a mohou vám pomoci vyhnout se běžným úskalím a urychlit vaši cestu v reklamním byznysu.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Judita Ružičková: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Julie Vernerová: Jednoduché rady, jak skvěle prezentovat

    Julie Vernerová: Jednoduché rady, jak skvěle prezentovat

    Máte nápad? Báječný! Zbývá ho prodat ostatním. Společně probereme praktické tipy ze zkušenosti muzikanta a kreativce, které se hodí doslova každému. Při prezentování na konferencích, v práci i u tabule.

    Dozvíte se, jak přemýšlet nad přípravou prezentace, ale taky jak na vystupování připravit vlastní tělo i hlavu. Projdeme si jednoduché a užitečné rady posbírané od kreativců, ale i herců nebo hudebníků. Zjistíte, jak srozumitelně předávat myšlenky, navázat kontakt s publikem i jak pod tlakem vnímat vlastní tělo a projev. Na závěr si metody vyzkoušíte na vlastní kůži během krátké přípravy a prezentace.

    Julie je seniorní reklamní kreativec, v současnosti spolupracuje s agenturou VCCP. Než se naplno začala věnovat psaní a vymýšlení konceptů, vystudovala klasickou hru na housle a objela jako muzikant kus světa. Zkušenost s vystupováním před publikem od malých sálů až po obří haly bere jako nejlepší školu, ze které čerpá dodnes.

    Publikum: kdokoli, kdo chce zlepšit své prezentační dovednosti

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Julie Vernerová: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Kateřina Huňová: Jak neutopit značku v moři sdělení

    Kateřina Huňová: Jak neutopit značku v moři sdělení

    Značky mají často pocit, že by o sobě a svých produktech měly říct všechno, všem a na všech kanálech. Pojďme se společně podívat na to, jak oddělit zrno od plev a komunikovat jasně, konzistentně a efektivně.

    Denně na nás cílí přes 4000 reklam. Proto chce-li značka uspět, je nezbytné, aby zákazníky nejen zaujala, ale také aby si v jejich myslích vybudovala jasnou pozici a její komunikace měla tzv. hlavu a patu. Na úvod si ukážeme, co tvoří značku. Od značky se přesuneme k integrované marketingové komunikaci a tomu, co je při její tvorbě třeba a na co si dát naopak pozor. Chybět pak nebudou ani ukázky českých i zahraničních kampaní, které uhodily hřebíček na hlavičku.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Kateřina Huňová: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Martin Mareš: Proč je nuda drahá
    • Kreativní techniky

    Martin Mareš: Proč je nuda drahá

    Co je v marketingu skutečně efektivní a jaká je role kreativity? Co je, a co naopak není kreativní? A jak se neutopit v moři stejnosti.

    V úvodu si projdeme fakta o tom, proč se vůbec zabývat kreativitou z pohledu efektivity a profitability. Poté si shrneme základy tvůrčího přístupu, abychom plynule přešli k praxi. Na reálných příkladech si ukážeme, co je klišé a jak se mu vyhnout pomocí originálního a zapamatovatelného přístupu. Vše pro lepší pochopení rozdělíme podle jednotlivých mediatypů a přidáme ukázky podle různých témat.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Martin Mareš: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Nikola Foktová: Acts Not Ads - Jak na nápady, co mění svět
    • Idea making

    Nikola Foktová: Acts Not Ads - Jak na nápady, co mění svět

    Dost už bylo reklam, které buď vyšumí, nebo je přeskočíte. Během této přednášky si ukážeme, že kreativita má sílu měnit svět k lepšímu. Jak ale vymyslet nápad, který má takovou moc? A jak poznat, že je dost dobrý?

    Připravte se na pořádnou dávku inspirace, praktických tipů a příkladů! Dozvíte se, proč je přístup “Acts Not Ads” Leo Burnetta, ikony světové reklamy, dnes důležitější, než kdykoliv předtím. Ukážeme si kreativní techniky, jak proměnit obyčejnou reklamu v kampaň, která skutečně hýbe světem. Vše zakončíme konkrétními příklady ze světa i z dílny lektorky a jejího kreativního týmu.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Nikola Foktová: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Petr Voborský: Copywriter vs. Chatbot
    • Copywriting

    Petr Voborský: Copywriter vs. Chatbot

    Mám ho ignorovat, nebo panikařit? Bere mi práci, nebo přináší nové možnosti? Bude lepší bojovat, nebo spolupracovat? AI epocha očima textaře na volné noze.

    Petr Voborský vám představí, jak umělá inteligence mění svět copywritingu a jaké nové příležitosti přináší. Dozvíte se, jak efektivně spolupracovat s AI a jak využít její potenciál. Přednáška nabídne pohled na budoucnost textařské profese v době umělé inteligence.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Petr Voborský: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Roman Biath: Insight - magická přísada komunikace
    • Insight hunting

    Roman Biath: Insight - magická přísada komunikace

    Pamatujete si na reklamu, u které jste si naposledy řekli: ‚Přesně!‘? Tato dobře mířená trefa do lidských zkušeností se nazývá insight a je to tajná magická ingredience každé reklamy, kterou člověk kdy měl rád.

    Insight je stará známá pravda a uměním reklamy je podat ji tak, aby člověka přece jen vždy něčím překvapila. Na této přednášce se naučíte, jak tyto „magické“ insighty rozeznávat, objevovat a přetvářet je na komunikaci, která je originální a nečekaná, přestože neříká nic nového.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů 

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Roman Biath: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Roman Číhalík: Jak se neztratit ve světě dezinformací

    Roman Číhalík: Jak se neztratit ve světě dezinformací

    Množství informací, které každý den musíme vstřebávat stále narůstá. V rámci mediálního prostoru hrají velkou roli záměrně manipulativní zprávy.

    Cíl dezinformací je vždy podobný –  člověka oklamat, vyděsit falešným nebezpečím, oslabit naši schopnost racionálního uvažování, rozkolísat důvěru ve společné hodnoty a stát. To vše navíc v době masivního nástupu AI.
    Přednáška je rozdělena do tří částí podle základních témat. Řekneme si, co jsou dezinformace, jak se jim bránit a kdo vám může pomoci se v nich neztratit. Pro marketéry jsou to témata v kontextu práce s ochranou značky v online prostoru a brand reputace.

    Publikum: studenti kreativních i marketingových oborů

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Roman Číhalík: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461

  • Vladimír Zikmund: Make ideas great again
    • Content Creation > Idea making

    Vladimír Zikmund: Make ideas great again

    Jak si najít příležitost vyniknout? Jak vymýšlet nápady, které budou ostatní závidět? Jak tvořit obsah, který lidé hned nepřeskočí? Právě v digitální době, kdy se o pozornost člověka uchází čím dál více vjemů, je kreativita důležitější než kdy dříve.

    V první části přednášky vám představíme, proč je kreativita důležitá, co je ideamaking v reklamním světě a jak vypadá kreativní proces. Ve druhé části proběhne hledání insightu a ukázky přístupů k ideamakingu. Ve třetí části ukážeme aplikaci těchto pravidel v digitálních médiích na příkladech kampaní lektora i kampaní světových značek.

    Publikum: studenti kreativních i všeobecných oborů se zájmem o tvorbu obsahu

    Délka přednášky: 90 minut

    Speaker Vladimír Zikmund: LinkedIN profil 

    Cena přednášky: pro vzdělávací instituci je 5 000 Kč bez DPH

    NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT PŘEDNÁŠKU.

    Po vyplnění objednávacího dotazníku Vás bude kontaktovat koordinátor projektu ze strany ADC, abyste dojednali podrobnosti.

    Pro více informací se obracejte na: Jana Pokorná Valenčíková, jana.pokorna@artdirectorsclub.cz,
    +420 724 060 461