Jiří Langpaul měl odjakživa blízko k umění, a to nejen proto, že jeho praprastrýcem je Jan Zrzavý. Dlouhá léta působil jako kreativní ředitel v Leo Burnett a později také ve Fabrice a Ogilvy & Mather. Založil kreativní studio WeAreGinger. Je nám ctí ho právě teď přivítat v českém ADC.
Když ses rozhodoval co dělat, byla reklama jasná volba?
Jiří: Ano, už od útlého dětství jsem byl posedlý reklamou, která běžela v Anglii. Sbíral jsem časopisy a schovával si reklamy.
Are you loving it?
Jiří: Rozhodně. Definování přidané hodnoty značek a pomáhat spotřebitelům ujasnit si své životní preference je pro mne posláním.
A je co řešit?
Jiří: Každý den se řeší jiné problémy. A to je to nejvíc vzrušující na mé práci.
Jak vypadá reklama přesně podle tvého gusta?
Jiří: Naváže emoční vztah se spotřebitelem a přitom dokáže jasně pojmenovat přidanou hodnotu značky.
Kde jsi člověkem?
Jiří: V tomto životě.
Co ti dává křídla?
Jiří: Pohled na opravdu originální kreativitu. A to se vůbec netýká reklamy.
6. 12. 2022